Goodbye New York!

Jeg trodde jeg var ferdig med shoppingen i går, men der tok jeg feil. I hele natt har jeg ligget å grublet på om jeg burde kjøpe meg en Ipad før jeg drar. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men etter å testet den Sindre kjøpte, har jeg blitt frelst. Det endte derfor med at vi stilte oss i kø – igjen. Jeg var superheldig og fikk akkurat den jeg ville ha, så nå er jeg veldig fornøyd!

Kofferten er nå pakket, og tiden er inne for avreise. Legger noen fantastiske måneder bak meg. Er så glad for at jeg bestemte for å gjøre dette. Sitter igjen med fantastiske minner som jeg skal ta godt vare på.

Tanken bak bloggen har vært todelt, først og fremst holde familie og venner oppdaterte på livet mitt i The Big Apple. Men ikke minst har jeg gjort det for min egen del – så jeg har noe å se tilbake på når savnet etter NYC blir for stort. Jeg  har ikke planer om å blogge mer når jeg kommer hjem, det blir kanskje et tilbakeblikk-innlegg med bilder, men det blir i såfall det eneste.

Tusen takk for at at dere har fulgt bloggen min 🙂

Goodbye New York – Norway next!

4 responses to “Goodbye New York!

  1. Heiii
    Det er synd du skal slutte å blogge! Du skrev en utrolig fin blogg! Hva gjør du videre etter SCNY?

    • Hei!
      Så hyggelig at du likte bloggen 🙂 Synes det var veldig gøy å blogg når jeg var i NYC, men det er ikke det samme å skulle fortsette hjemmefra. Livet her er ikke like spennende og pulserende her, så bloggen hadde ikke blitt det samme 😉

      Har du bestemt deg for om det blir NYC eller?

      Jeg har en bachelor i markedsføring fra før av, men jeg har ikke bestemt meg for hvilken master jeg skal ta enda. Derfor skal jeg jobbe litt å se hva jeg liker, før jeg tar noe videre studier. I sommer skal jeg jobbe i bank, men til høsten vet jeg ikke hva jeg skal jobbe med enda.

      – Pernille

  2. Hei!

    Jeg lurte bare på noen ting. Siden du tok et semester på våren, jobbet du bare frem til du skulle dra da? Eller må man gå første semester på skole for å få NY godkjent? Kunne tenkt meg å jobbet frem til februar og så dratt til NY, men vet ikke om det blir godkjent som et år av en bachelor da. vet du noe om dette? 🙂

    – Thea

    • Hei!
      Jeg jobbet frem til jeg dro, men i år var det bare kurs som ble gjennomført i NYC, ikke studier som gav studiepoeng. Slik jeg har forstått det, blir det annerledes fra høsten av, og da blir studiene i NYC regnet som et halvt semester av en bachelor! 🙂
      – Pernille

Legg igjen en kommentar

